keskiviikko 15. elokuuta 2012

Kouluun rekisteröityminen

Eli nyt mä oon sitten ollut täällä melkein 2 viikkoa. Sen jälkeen kun palasin viime torstaina Steamboatspringsiltä, olen kuluttanut aikaani tutustumalla uuteen kotiini ja kaupunkiin. On ihan pakko mainita teille Suomen jääkarhunkasvattajille, että täällä on kuuuuuma! 35 astetta on aika paljon mulle, joka tuli tänne Suomen kauniista rapalätäkkökesästä..

Tänään kävin rekisteröitymässä uuteen kouluuni. Ja sain rakenneltua itselleni lukujärjestyksen, joka on mielestäni tooooosi hyvä. Ei ehkä maailman tärkeimpiä aineita, mutta en saa tästä vuodesta mitään hyötyä Suomessa, joten tää käy mulle tosi hyvin.
Oppiaineet on siis samat joka päivänä ja koko vuoden. Ensimmäisellä tunnilla on kuvan ja videon muokkaamista (en oikeastaan tiedä miksi otin sen, mutta se vaikutti kivalta) Toisella tunnilla mulla on kuoroa. Kolmannen tunnin oppiaineen nimi on Interior design ja siellä suunnitellaan taloja ja huoneiden sisustusta. Neljännellä tunnilla mulla on kuvaamataitoa, vaikka en ookkaan siinä kovin hyvä, host-äiti vaan sanoi, että muiden aineiden läksyjen kanssa saattaa mennä paljon aikaa, joten kannattaa valita joku sellainen tähän väliin, josta ei tule läksyjä. Seuraavana mulla on Espanjan alkeet ja mikä nyt olisikaan mukavampaa, kuin opiskella englanniksi jotain muuta kieltä. Lisäksi täällä asuu paljon Espanjalaisia, joten alkeiden osaaminen ei ainakaan ole haitaksi. Lounaan jälkeen mulla on vielä STS-pakolliset eli kuudennella tunnilla englannin kurssi, jossa käsitellään amerikan kirjallisuutta ja seitsemännellä tunnilla Amerikan historiaa. Kahdeksas tunti on nimeltään ICAP, jossa tehdään läksyjä, luetaan tai opiskellaan vielä vähän jotain..
Mun koulu alkaa vasta 22. päivä. Oppitunnit kestävät 45 minuuttia. Mun koulupäivät alkaa 8:10 ja loppuu 3:35 paitsi perjantaina, jolloin on late start ja koulu alkaa myöhemmin, joten ICAP tunti jää väliin.

Tänään area rep tulee käymään ja pitämään jonkun orientation-jutskan.

Hauskaa loppuviikkoa! 

(ja mahtavaa kouluvuotta ihanille fessin 2 B:n oppilaille)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti