sunnuntai 11. marraskuuta 2012

KUULUMISIA

Terveisiä "kylmästä" Coloradosta !

Pyydän anteeksi kaikilta niiltä, jotka vaivautuvat lukemaan tätä blogia ja odotttivat tätä tekstiä. Oon ollut tosi kiireinen, mutta tässä tää nyt on. Siis todellakin ilmat ovat alkaneet viilenemään, mutta ei täällä todellakaan ole niin kylmää, kuin Suomessa. Vähän yli kolmessa kuukaudessa olen tottunut Coloradon ilmastoon niin hyvin, että kun yhtenä aamuna ulkona oli -2 astetta pakkasta, niin Elli, Suomen ikuisesta jääkaudesta tänne tullut vaihtari on ensimmäisenä valittamassa, että ulkona on tosi kylmä. Sain kyllä vähän kummastuneita katseita, koska kaikki tosiaan ajattelee, että meillä on vuoden ympäri -30 astetta kylmä ja ratsastetaan ympäriinsä jääkarhuilla. Mähän en viitsi oikaista näitä ennakkoluuloja.. just because.

Eilen oli meidän jennkifutis-poikien tärkeä play-off peli. Koko pikkukaupunki oli ihan play-off huumassa ja katsomo oli täynnä, vaikka oli kylmä ja vettäkin satoi vähän aikaa. On se kyllä mahtavaa, kuinka tosissaan nää ottaa highschool-urheilun.



 





Urheilusta puheenollen, koripallo-kausi alkoi viime perjantaina. Ekat harkat oli mulle tosi kummalliset ja aika vaikeet. Meillä on siis 2,5 tunnin harkat joka päivä paitsi sunnuntaisin, joten enköhän mä tästä lajista jotain opi vuodessa..

Ensiviikolla on League Choir, joka on koulujen välinen kuoro-kisa. Oon siinä mukana laulamassa. Matkustetaan Wrayhyn ja ollaan siellä koko päivä harjoitellen ja illalla on kisa. Toivottavasti meillä menee hyvin ! GO HOLYOKE !

Koulun näytelmä, jossa olen mukana saa ensi-iltansa ensi Perjantaina ja täytyy myöntää, että alkaa pikkuhiljaa jännittää, mutta meijän porukka on ihan mahtava, joten uskon, että näytelmäs tulee meneen kans ihan hyvin.

HAUSKAA JOULUNODOTUSTA KAIKILLE! (Täällä on ainakin jo kaikki kaupat täynnä joulukrääsää)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti