keskiviikko 19. syyskuuta 2012

HARRASTUKSIA

Huomasin just, että olekkaan pitkään aikaan kirjoittanut tänne mitään, mutta se johtuu täysin siitä, että mulla on ollu paljo kaikkee tekemistä koulun ja harrastusten kanssa. Nyt ajattelin sitten avata teille vähän, mitä mä oikein harrastan täällä.

KOULUN NÄYTELMÄ
Voitteko kuvitella? Mä sain oikeesti ihan järkevän pitusen puheroolin meidän koulun syys-näytelmästä. Meidän näytelmän nimi on muuten: Just Another High School Play :D

FCA

Kirkon nuorisotoiminta. Vähän niinkuin nuortenillat Hämeenkyrössä. Pelailua ja kavereiden kanssa hengailua enimmäkseen. Siellä oon tutustunut moniin huippu-tyyppeihin.
 

FBLA

Eli siis Future Business Leaders of America. Nimi varmaan kertookin jo, mitä siellä tehdään. Siihen liittyminen oli sellainen extempore-juttu, mutta en oo ainakaan vielä katunut yhtään.  Lisäksi oon vähän ajatellut sen suuntaisiaa ura-vaihtoehtoja, joten en usko, että toi on ainakaan haitaksi..

KORIPALLO

Uusi laji mulle, mutta eipä täällä mitään kauheen tuttuja lajeja muutenkaan oo ja host-sisko pelaa, joten oli jotenkin helppoa valita toi. Alkaa vasta ens kuussa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti