lauantai 26. toukokuuta 2012

VIIMEINEN KOULUVIIKKO

Lähtöön on enään pari kuukautta aikaa. Viimeistään tässä vaiheessa alkaa se aika, kun kaikki kyselee, että jännittääkö ja kuinka paljon jännittää ja miten mä meinaan selvityä. Voin vastata tässä kaikille yhteisesti, että nyt on jo päällä semmonen pikkujännitys, mutta ei varmaan kannata ottaa tässä vaiheessa vielä kauheeta stressiä, koska onhan mulla vielä aikaa siihenkin ihan hyvin..

Vaihto-hommelin virallisella puolella mulla on edessä jonkun maksukortin hankkiminen, vakuutuspapereita ja VIISUMIHAASTATTELU! Oon vaihteeks vähän kujalla, mutta mitä pienistä, porukat ja tyypit STS:ltä onneks auttaa.. :)

Ihanan lämmintä ulkona, mutta minäpä olen sisällä ja luen kokeisiin.Onneks loma alkaa ihan kohta, vaikka vielä on aherrettava tää koeviikko loppuun... kyllä mä kestän.. ehkä..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti